منت کشی


my love

har chi ke delet bekhad bego

دوستت دارم بی نهایت  باشهامت  تاقیامت

به خودت نگیرباتونبودم

شوخی کردم ناراحت نشو

اااااااااااا ناراحت شدی

ببخش منظوری نداشتم

باشه خودت خواستی خدافظ

پسره:

باباچراناراحت شدی؟

نمی خواستم اینجوری بشه

به خداداشتم شوخی می کردم

می خواستم جنبتو ببینم

داشتم صبرتوامتحان می کردم

خب بزارراستشوبگم آره ناراحت شدم

فک کردم پای ا  مابهترون درمیونه

منوببخش

زودقضاوت کردم

اصلاغلط کردم خوبه؟

دختره:

بروگم شودیگه دوستت ندارم

اگه خوشتون اومدبگیدبازم بذارم اگه بدتونم اومدبگین همه جوره پای حرفام وایمیستم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 12 مرداد 1389برچسب:,ساعت 10:58 PM توسط mahshad| |


Power By: LoxBlog.Com